Anna palautetta
Caset
Videot
Oppaat
Artikkelit
Yhteistyö Comfort Hotel Sellon ja Palmian välillä on osoitus siitä, kuinka laadukkaasti toteutettu kiinteistönhoito helpottaa hotellin sujuvaa arkea ja tukee asiakaskokemusta.
Vaikka yrityksellä tai kunnalla olisikin järjestämisvastuu erilaisista palveluista, joita sen on tuotettava tilojen käyttäjien tarpeisiin, se ei tarkoita, että kaiken pitäisi tehdä itse. Siivouspalvelujen ulkoistaminen on esimerkki palvelusta, joka tuo varmasti hyödyt käyttäjäasiakkaiden arkeen.
Lukuisten kiinteistöjen siivous vaatii luotettavan ja ammattitaitoisen kumppanin. Palmian toiminnassa asiakaslähtöisyys, joustavuus ja laadunvalvonta ovat keskiössä.
Palmia huolehtii päivittäin useiden eri asiakasryhmien ravitsemisesta: ruokimme ihmisiä päiväkotilapsista koululaisiin sekä työikäisistä vanhuksiin. Palmia on vastuussa, että kukin saa lautaselleen ravitsevaa ja maukasta ruokaa.
Työssään viihtyvät työntekijät ovat avain onnistuneeseen palveluun ja kumppanimme tyytyväisyyteen. Tiivis yhteistyö ja sitoutunut henkilöstö varmistavat, että asemat pysyvät puhtaina ja turvallisina tuhansille matkustajille.
Hyvä asiakaspalaute Palmian lounasravintoloissa johtuu ennen kaikkea tuotekehityksestä ja motivoituneesta henkilöstöstä. Puhelimeen ladattava Palmia Lounas -sovellus on myös parantanut asiakastyytyväisyyttä.
Palmia ja Stadin AO rakensivat turvallisuusalan koulutuksiin win-win-mallin, joka tuo lisäarvoa työnantajalle ja työntekijälle. Malli on myös loistava esimerkki ammatillisen koulutuksen reformista.
Kemikaaliton ylläpito- ja perussiivous sopii periaatteessa kaikille kuiville pinnoille ja tiloille.
Palmian kiinteistönhoito huoltaa, ennaltaehkäisee ja valvoo asukkaiden viihtyvyyden sekä turvallisuuden takaamiseksi.
Kuinka kaikki saatiin Aurinkokiven koulussa syömään? Tekemällä ruokailusta oppitunti, jotka ovat aina opettajajohtoisia.