Anna palautetta
Caset
Videot
Oppaat
Artikkelit
Hyvä asiakaspalaute Palmian lounasravintoloissa johtuu ennen kaikkea tuotekehityksestä ja motivoituneesta henkilöstöstä. Puhelimeen ladattava Palmia Lounas -sovellus on myös parantanut asiakastyytyväisyyttä.
Uusi Vastuullisten ruokapalveluiden hankintaopas ratkoo hankintaprosessin pulmia. Hyvin tehty tarjouspyyntö helpottaa yhteistyötä sopimuskumppanin kanssa.
Ihmisten arjen sujuvaksi tekeminen on työtä, joka ei tule koskaan loppumaan. Palmia on yksi alan merkittävimmistä toimijoista ja tarjoaa laajasti uramahdollisuuksia eri alojen tekijöille – nyt ja tulevaisuudessa. Palmian tuore toimitusjohtaja Nina Mähönen kertoo, miksi valita juuri Palmia.
Jatkossa Kanta-Hämeen sairaanhoitopiirin potilasasiakkaat voivat itse valita haluamansa ruoka-annoksen.
Palmialle myönnetty Sydänmerkki viestii tarkasti mietitystä, ruokailijoille parhaasta mahdollisesta ravitsemuslaadusta.
Koulu- ja päiväkotiruokailussa lasten makumieltymykset löytyvät lautaselta.
Siivouspalvelujen ulkoistaminen on esimerkki palvelusta, joka tuo hyödyt kuntalaisten arkeen.
Kohdevastaavan rooli räätälöitiin Skanskan toimistopalveluihin. Sitä voisi helposti monistaa myös muihin Palmian kohteisiin.
Hyvä vuoropuhelu asiakkaan eli Lahden Talojen kanssa on tuonut tuloksia ja tyytyväisyyttä yhteistyöhön.
Palmian asiakkuuksien kanssa työskentelevä Tapio Vekka kertoo, kuinka paljon pieni kunta voi säästää ulkoistamalla tukipalvelut ja mistä säästöt syntyvät.