Anna palautetta
Caset
Videot
Oppaat
Artikkelit
Turvallisuuspalvelujemme työntekijöiden osaaminen pohjautuu osittain todella hyvään perehdytykseen. Meillä ihmiset tietävät miten toimia ja mitä heiltä odotetaan.
Uusi Vastuullisten ruokapalveluiden hankintaopas ratkoo hankintaprosessin pulmia. Hyvin tehty tarjouspyyntö helpottaa yhteistyötä sopimuskumppanin kanssa.
Jatkossa Kanta-Hämeen sairaanhoitopiirin potilasasiakkaat voivat itse valita haluamansa ruoka-annoksen.
Palmialle myönnetty Sydänmerkki viestii tarkasti mietitystä, ruokailijoille parhaasta mahdollisesta ravitsemuslaadusta.
Koulu- ja päiväkotiruokailussa lasten makumieltymykset löytyvät lautaselta.
Siivouspalvelujen ulkoistaminen on esimerkki palvelusta, joka tuo hyödyt kuntalaisten arkeen.
Kohdevastaavan rooli räätälöitiin Skanskan toimistopalveluihin. Sitä voisi helposti monistaa myös muihin Palmian kohteisiin.
Hyvä vuoropuhelu asiakkaan eli Lahden Talojen kanssa on tuonut tuloksia ja tyytyväisyyttä yhteistyöhön.
Palmian asiakkuuksien kanssa työskentelevä Tapio Vekka kertoo, kuinka paljon pieni kunta voi säästää ulkoistamalla tukipalvelut ja mistä säästöt syntyvät.
Siivouspalvelujen sisäinen sijaistuspalvelu laajeni kiitellyksi käytännöksi.