MENU

Monessa mukana

Monessa mukana / Asiakaspalvelukeskus palvelee vuorokauden ympäri

Asiakaspalvelukeskus palvelee vuorokauden ympäri

Palmian pääkonttoriin Duetto Business Parkiin on perustettu oma asiakaspalvelukeskus ja puhelinvaihde entisen ulkoistetun puhelinvaihteen tilalle. Palvelu parani, sillä nyt oikean henkilön tavoittaa välittömästi.

− Palaute on ollut myönteistä. Palmian asiakkaat ovat pitäneet siitä, että yhdellä soitolla asian hoitaminen onnistuu, kertoo palvelupäällikkö Niila Ivari. Hänen mukaansa asiakas on kuningas, jota on palveltava mahdollisimman hyvin.

− Tavoitettavuus on tärkeää: palvelua pitää saada yhdestä ja samasta paikasta. Uusi keskus hoitaa kaikenlaisia palvelupyyntöjä. Esimerkiksi kiinteistöjen isännöitsijöiltä tai omistajilta voi tulla auraus-, hiekoitus- tai lampunvaihtopyyntö. Pystymme reagoimaan nopeasti.

Asiakkailla voi olla myös sopimuksen hallintaan liittyviä kysymyksiä, ja reklamaatioidenkin käsittely on hoidettava viivyttelemättä. Liiketoiminnan kannalta on hyvä, että asiakas, joka haluaa ostaa lisäpalveluita tai jättää tarjouspyynnön, tavoittaa myynnistä heti oikean henkilön.

− Virka-aikana palvelupyynnöt hoidetaan asiakaspalvelussa, virka-ajan ulkopuolella puhelut välittyvät Palmian hälytyskeskuksen päivystykseen. Palmia vastaa ja toimii joustavasti 24/7. Asiakas voi kertoa huolensa kelloon katsomatta.

Palmian asiakaspalvelukeskus palvelee numerossa: 0303 22 000 

 

JULKAISTU: 20.02.2018

AIHEET: Case Asunto-osakeyhtiöt Business parkit

KIRJOITTAJA

Palmia Oy
Palmian artikkelit

Jaa